Czy podoba Ci się blog

wtorek, 8 lipca 2014

Rozdział 18

Rozdział 18
 Udałam się do salonu zobaczyłam rzecz która mnie załamała już całkowicie ..To był Niall , Niall który obściskiwał się z jakąś laską ...
Łzy zaczęły spływać po moich policzkach . Horan zobaczył to i do mnie podbiegł .
- Alex czekaj - krzyczał - To nie tak jak myślisz -  nie słuchałam go . Jak najszybciej poszłam do swojego pokoju . Zamknęłam drzwi i po nich zjechałam . Płakałam , płakałam , i jeszcze raz płakałam . Nie mogłam w to uwierzyć . Jeszcze nie dawno mówił mi że mnie kocha , że będzie na mnie czekaj aż podejmę decyzje a teraz co ? Obściskuje się z jakąś dziewczyną na moich oczach .
- Alex , Alex otwórz te drzwi do cholery - wrzeszczał - Słuchaj , wytłumaczę Ci to , tylko otwórz te drzwi a jak nie to je wywarze - odsunęłam się do nich i je otworzyłam , mimo to że go teraz nienawidziłam chciałam go wysłuchać....Ale tego nie zrobiłam .
Otworzyłam Mu . Blondyn wszedł do środka i stanął przede mną . Ja podeszłam do biurka wzięłam stojącą na nim pustą szklankę i podałam ją Irlandczykowi .
- Weź szklankę
- Wziąłem i co ? - zapytał zdziwiony
- Teraz ją upuść - nakazałam
- Rozbiła się i co dalej ?
- Teraz ją przeproś i zobacz czy się pozbiera - powiedziałam i wybiegłam z pokoju . Miałam go dosyć . Słyszałam jakieś śmiechy w kuchni . Weszłam tam wzięłam wodę i już chciałam wyjść ale zatrzymał mnie Lou z Perrie i El .
- Coś się stało ? -spytał szatyn
-Nie - próbowałam się wymigać
- Przecież widzę - złapał mnie za rękę - Płakałaś - chciałam wyjaśnić ale...
- Miałeś już w życiu taki moment w którym sam nie wiedziałeś co czujesz ? Kiedy gubiłeś się w własnych myślach ? Gdy kogoś Ci brakowało ale wszystkich od siebie odrzucałeś ? - spytałam - Właśnie...- powiedziałam już trochę ciszej i wyszłam . Louis z dziewczynami patrzyli na mnie ze zdziwieniem .
Siedziałam w salonie z skulonymi nogami . Coś a raczej ktoś złapał mnie za ramię . Tym ktosiem był Zayn , mój kochany starszy braciszek .
- Jak się czujesz ? - spytał z troską w głosie
- Ciągły smutek , przygnębienie , poczucie nicości , pustka rozdzierająca mnie na kawałki - zaczęłam - Prościej ? Nie daje sobie rady - wyjaśniłam
- Kochana , naprawdę współczuje Ci i to bardzo - pocieszał - A jeśli chodzi o Nialla - zaraz , zaraz skąd On wiedział że chodzi o Nialla ???
- Skąd wiedziałeś ? - zapytałam zdziwiona
- Perrie , Lou , El - wyliczył
- A skąd Oni wiedzieli ? - znów zadałam pytanie
- Tego nie wiem - oznajmił i zaczął mówić dalej - No więc jeśli o Nialla chodzi to sobie to z nim wyjaśnij , ja się w wasze prywatne sprawy nie mieszam bo źle na tym wyjdę . Powiem tyle że Mu na tobie zależy , byłem przed chwilą u niego i jest załamany - skończył i przytulił mnie ..
- Zayn - skierowałam wzrok na niego - Dziękuje Ci bardzo
- Nie ma sprawy ale pamiętaj , nie masz wpływu na to kto Cię rani ale możesz wybrać komu dasz się zranić

__________
Oto rozdział 18 :)
Dziękuje za komentarze pod poprzednim rozdziałem
Miłego Dnia życzę i udanych wakacji :)

5 komentarzy:

  1. <3 Nie moge się doczekać następnego rozdziału i wyboru Alex Ja trzymam kciuki za Niall'a :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy rozdział pojawi się dzisiaj wieczorem lub jutro rano :)
      Miłego dnia i dziękuje za twoją opinię ♥

      Usuń
  2. Będe czekać z niecierpliwością :3 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niall i Alex ♥ oni muszą być razem <3 Kiedy koeljny rozdział ? ♥

    OdpowiedzUsuń