Czy podoba Ci się blog

czwartek, 31 lipca 2014

Rozdział 23

**ALEX**
"Będę na ciebie czekał" , "Będę na ciebie czekał" - słowa Harrego cały czas chodziły mi po głowie . Co On myśli że zerwę z Niallem tylko dlatego że On tego by chciał ?? O niee grubo się myli . Ja kocham Nialla i z nim będę a Harry ? Harry to Harry raz mówi komuś że go kocha a potem z tą osobą zrywa , już nie raz słyszałam że jest kobieciarzem i bawi się uczuciami innych - ale czy to prawda ? NIE WIEM - właśnie jak nie wiem to powinnam nie oceniać , jak to się mówi "nie oceniaj książki po okładce" ale w tym wypadku to się raczej nie sprawdza bo nie oceniam Go z wyglądu tylko z charakteru i zachowania . Wiem pójdę doradzić się Perrie . Ona sama mówiła że jak mam problem lub coś mnie dręczy mam się do Niej zgłosić . Zadzwoniłam -jeden sygnał - drugi sygnał - Nie Odbiera ...Kurde...
***Perspektywa Harrego***
Siedziałem w pokoju , ktoś zapukał . Podszedłem i otworzyłem . W drzwiach ukazał mi się Louis .
- Siema . Mogę wejść ? - spytał
- Tak pewnie - bezsilnie się zgodziłem . Usiedliśmy na łóżku .
- Stary co się z tobą dzieje ? Od kilku dni jesteś taki przygnębiony . Coś się stało ? - zadawał pytania Lou - Nie wiedziałem czy Mu wszystko powiedzieć , czy raczej zostawić do dla siebie ...? To mój przyjaciel , powiem Mu
- Zakochałem się i to tyle , a najgorsze jest to że Ona ma już chłopaka ...- myślałem że się poryczę . Masakra jak ja Ją kocham .
- Kto Nią jest ? - spytał
- Alex
- Alex ? Serio ? - zdziwił się
- Tak kurwa serio . Przeszkadza Ci to ? - uniosłem się
- Dobra spokojniej
- Przepraszam , poniosło mnie
- Czemu kochasz kogoś wiedząc że i tak z nim nie będziesz ? - znów zadał pytanie niebieskooki
- To jak z oddychaniem . Czemu oddychasz wiedząc że i tak umrzesz ?-...Nic nie odpowiedział
***ALEX***
Siedziałam w salonie . Rozmawiałam z Zaynem .Dawno z Nim nie rozmawiałam . Nie umiem sobie uświadomić tego że żyłam nie wiedząc że mam tak wspaniałego brata . Ciekawe dlaczego rodzice to przede mną ukryli ?

___
Otoo 23 :**
Jak mi się uda to dodam dziś 24 
Jak by mi się udało to ten 24 rozdział będzie dziś około 23.30 :**

1 komentarz:

  1. Kocham jak zwykle świetny i mam nadzieje,że dzisiaj będzie kolejny :3

    OdpowiedzUsuń