Czy podoba Ci się blog

wtorek, 1 lipca 2014

Pytania czyli Cała Ja

Witam , witam . Hejo , hejo  ;-)
A więc tak dostałam w komentarzach 4 pytania . Mało . Miałam dodawać ten post jak będzie 10 ale że dostałam jeszcze od mojej przyjaciółki (z Polski nie z Anglii ) kilka pytań więc postanowiłam wykorzystać je właśnie w tym poście . 
                                  PYTANIA Z KOMENTARZY :**
1. Jaka jesteś na co dzień ? /od Diana Horan
Jestem energiczna , szalona zwariowana a gdy przychodzi noc zamieniam się w kruchą dziewczynę .
2. I czy masz chłopaka ? /od Diana Horan 
Nie nie mam .... Forever Alone 
3. Masz może TT ? / od Weronika x
Mam ale z nie go nie korzystam . Chce sobie zrobić nowego i gdy go zrobię podam wam :) 
(Podawajcie swoje TT to was poobserwuje)
4. Czy można normalnie z totbą popisać ? / Weronika x
Tak pewnie :) Jestem normalna i można najnormalniej w świecie ze mną popisać :>
        PYTANIA OD PRZYJACIÓŁKI :) :>
1. Co skusiło Cię do napisania bloga ?
Tak na prawdę do na początku pisałam go z nudów , ale teraz to mi się na prawdę spodobało . Lubię to i trochę szkoda że teraz mam tak mało czasu no pisanie rozdziałów :) :*
2. Masz zwierzę ?
Tak mam psa , kota i gekona :^
3. Jak mieszka Ci się w Anglii (Londynie ) i dlaczego się tam przeprowadziłaś ?
W Londynie jest cudownie . To na prawdę świetne miejsce . Ma ono plusy i zarówno minusy . Plusem jest to że w końcu mogła odwiedzić to miejsce . A minusem że musiałam zostawić całe swoje dotychczasowe życie i wszystko się zmieniło z sekundy na sekundę . 
4. Wspominałaś o poście który ma opisać twoje ''początki'' w Londynie . Zrobisz taki post ?
Mam zamiar zrobić . Myślę że to dobry pomysł . Nie wpadłam na niego sama a raczej całościowo podsunęła mi ten pomysł Maja jedna z moich koleżanek . Bardzo jej za to dziękuje .
5 . Masz jakieś hobby ?
Tak . Moją pasją od małego jest piłka nożna . Uwielbiam ją . Także śpiew , granie na gitarze , fotografie i jazdę na deskorolce  . 
6 . Podobno jesteś "fanką" a nie Directioner ?
Tak jestem fanką . Pewnie waz to trochę zdziwi . Pomyślicie sobie - Co pisze bloga o One Direction a nie jest DIRECTIONER ?! - A więc , uwielbiam chłopaków , ich muzykę i styl bycia . Są na prawdę wspaniałymi osobami ale mi dużo brakuje do bycia jedną z was , jedną z Directioners . 
7 . Podaj swoją datę urodzenia 
25 lipca 1999 <3 :^
8. Jak masz pełnie na imię (podaj 1 i 2 )
1.Aleksandra 2.Angelika 
9. Jaką masz ksywkę ? (Jeśli masz parę to podaj wszystkie )
Oliiik , Alex , Łycha , Łyszool 
10 . Mówił Ci ktoś że jesteś podobna do swojego idola (np. z 1D )
Tak . Mówili mi że jestem podobna charakterkiem do Nialla Horana 
                                          Kilka szybkich machnięć <3
Frugo vs Tymbark 
Tymbark
Big Milk vs Rożki 
Big Milki 
Vansy vs Converse
Vansy 
Biały vs Różowy 
Biały 
Samotność vs Towarzystwo 
Towarzystwo 
Pies vs Kot
OBA 
Kakałko vs Gorąca Czekolada
Kakałko
 Mars vs Snikers
Snikers 
_______________________
COŚ DLA WAS :)
PISZCIE W KOMENTARZACH CZY WOLICIE ABY :
ALEX BYŁA Z 
- NIALLEM
CZY 
- HARRYM 
Jeśli chcecie więcej takiego typu postów piszcie w kom pytania 
ROZDZIAŁ 15 JUŻ JUTRO LUB PO JUTRZE 



2 komentarze:

  1. Z Niallem. W twoim blogu Niall jest bardziej czuły niż Harry, bo tutaj gdy coś nie idzie tak jak by chciał Hazza to już się wkurza -.- Moim zdaniem z Niallem ;) Ps.: Świetny blog ^.^

    OdpowiedzUsuń