Czy podoba Ci się blog

poniedziałek, 30 czerwca 2014

Rozdział 14

PRZECZYTAJ POD ROZDZIAŁEM ..... PROSZĘ :)
**Perspektywa Harrego ***
Wstałem rano i postanowiłem się przejść . Chciałem wszystko przemyśleć ..... Spacerowałem z godzinę , półtorej . Zapowiadało się na deszcz więc poszedłem do domu .
Wróciłem z spaceru . W domu było cicho . Chyba wszyscy gdzieś poszli . Udałem się do salonu a w nim zobaczyłem zapłakaną Alex . Gdy zobaczyłem w jej oczach łzy nie pytałem o powód , i tak nie powiedział by mi prawdy . Ale usiadłem przy Niej .... i oboje milczeliśmy . Wydawało się jakby dla niej cisza była lekarstwem (przestawała płakać)  Gdy zobaczyłem jej pocięte ręce , nie pytałem o powód po prostu ją przytuliłem . I tak by mi nie powiedziała . Bo ona jest inna . Ona ma swój świat . Zamyka w sobie cały ból . Chce go udusić a później wypłakać . Cały czas z nim walczy..... Nie umie się zwierzać , za bardzo Ją to boli.  Wszyscy mają ją za zakręconą dziewczynę , która cały czas się śmieje ... Ale zauważyłem że Ona się śmieje żeby nie płakać . Gdy popatrzyłem w głąb Jej oczu ... Poznałem prawdę .. Tylko tak można zobaczyć co Ona czuje ... Nie potrafi ufać ludziom .... Więc postaram się ją tego nauczyć .
- Harry - odezwał się do mnie ciepły głosik
- Tak ?
- Dziękuje Ci za wszystko - słowa Alex zdziwiły mnie . Ona mi dziękuj .
- Za co ?
- Za to że jesteś w trudnych dla mnie chwilach - wyjaśnia
- To ja Ci dziękuje - odpowiadam
- Ty mi ? Niby czemu ?
- Za to że Cię mam . - wbiłem się w usta dziewczyny . Widać było że to ją zaskoczyło ale nie wytrzymałem i musiałem to zrobić . Nasz pocałunek pogłębiał się i stawał się coraz namiętniejszy . Długi i pełen uczuć .
*****Perspektywa Alex ******
Harry świetnie całuje . Ale przecież podobał mi się Niall , ale on nie odwzajemnia moich uczuć . A Harry ?
Harry to dobry przyjaciel . Znaczy ja go tak traktuje . Ale z przyjacielem się nie całuje . Kurde mam mętlik w głowie .
*14.45 *
 Udałam się do kuchni w przygotowaniu czegoś na obiad .Siedziała tam Perrie przeglądając czasopismo . Reszta oglądała telewizję .
- Hej - przywitała się pogodnie blondynka
- Cześć
- Jak tam ? - spytała
- A dobrze - kłamałam - Jakoś leci . A u cb ?
- Też . Co tam pichcisz ?
- Naleśniki - odpowiedziałam wyciągając miskę z szafki
- Pomóc Ci ?
- Chce Ci się ?
- Pewnie - i zabrałyśmy się do gotowania . Po pół godzinie skończyłyśmy . Oczywiście kuchnia była cała w mące bo jak to my obrzucałyśmy się nią .

___________________________________________
BARDZO PRZEPRASZAM ŻE ROZDZIAŁ TAKI KRÓCIUTKI ALE JADĘ ZA RAZ DO BABCI , A CHCIAŁAM DODAĆ TEN ROZDZIAŁ :D
PYTANIA :
CHCIAŁA BYM ABYŚCIE COŚ O MNIE WIEDZIELI . DLATEGO PROSZĘ WAS O TO ABYŚCIE ZADAWALI MI PYTANIA POD ROZDZIAŁEM . JA BYM NA NIE W TEDY ODPOWIEDZIAŁA :)
JEŚLI NIE BĘDZIE PRZYNAJMNIEJ 10 PYTAŃ TO TEGO NIE ROBIĘ 
DZIĘKUJE ZA PRZECZYTANIE :) I DO NASTĘPNEGO POSTU :)
PS JAK MIJAJĄ WAM WAKACJE ?? :)

4 komentarze:

  1. Cudowne<3
    Pytania:
    Jaka jesteś na codzień?
    I czy masz chłopaka ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ggenialny *,* Podziwiam Ci za to *,* Masz może TT? Czy można normalnie z Tb popisać ? Udanych wakacji ♥ :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za opinię :)
      A na pytania już za niedługo odpowiem

      Usuń