Czy podoba Ci się blog

czwartek, 26 czerwca 2014

Rozdział 12

Rozdział 12
Wstałam umyłam się i ubrałam , włosy związałam w luźnego koczka i zeszłam na dół do kuchni . Był tam tylko Liam z Shopią . Przywitałam się i wzięłam z górnej półki miskę i płatki a z lodówki mleko .
- Alex , mam jedno pytanie - odezwał się Liam
- Jakie ? - spytałam
- No bo wiesz Harry ze mną rozmawiał i ........- zawiesił się
- I co ?
- A nie , już nic - zakończył
 O co mogło chodzić Liamowi z tym całym Harrym . Dokończyłam w spokoju płatki i postanowiłam się przejść .
Szłam parkową uliczką . Zobaczyłam na ławce zapłakaną małą dziewczynkę . Postanowiłam do niej podejść i zapytać co się stało .
- Hej , co się stało ? - spytałam siadając koło małej
- Moja mamusia.... - odpowiedziała przez łezki
-Zgubiłaś się ?
- Tak
- Chodź pomogę Ci jej szukać - wzięłam dziewczynkę za rękę
- Jak się nazywasz ? -spytałam jej
- Martha - pokazała mi swoje słodkie mokre od płakania oczka
- A ja jestem Alex - również się przedstawiłam
 Szukałyśmy wszędzie chodziłyśmy po całym parku . Zobaczyłam stoisko z balonami . Podeszłam do niego .
Postanowiłam że kupie Marcie balonika na pocieszenie .
- Jakiego chcesz ? -spytałam
- Tego z tą księżniczką - odpowiedziała
- Dobrze .
Zapłaciłam i poszłyśmy dalej szukać . Dziewczynka wyrwała mi się z ręki i podbiegła do pewnej kobiety . To pewnie jej mama .
- Dzień Dobry - przywitałam się z kobietą
- Dzień Dobry . To pani jest Alex ?
- Tak to ja .
- Dziękuje że pani znalazła moją małą księżniczkę - kobieta przytuliła swoją córkę
- Nie ma za co dziękować
- Ależ jest . Jak ja się pani odwdzięczę ?
- Niech mi się panie nie odwdzięcza , naprawdę
- No dobrze jak chcesz . Jeszcze raz dziękuje . Do widzenia - kobieta pożegnała się
- Do widzenia . Pa Martha
- Papa Alex - usłyszałam słodki głosik dziewczynki .
Wróciłam do domu . Wszyscy przesiadywali w salonie .
- Hej - usiadłam na oparciu fotela
- Siemano . Gdzie byłaś ? - spytał mnie brat
- A tu i tam - odpowiedziałam przewracając oczami
- No powiedz . Ciekawy jestem . - dążył dalej Malik
- Wiesz w Hogwarcie , pomagałam Harremu Poterowi w ratowaniu Ginny z komnaty tajemnic - zaśmiałam się  , reszta ze mną
- A tak poważnie ? - spytał Liam
- Przeszłam się po parku , spotkałam małą dziewczynkę która płakała . Pomagałam znaleźć jej mamę
- Pomocnicza jesteś . To nie w twoim stylu - zdziwił się Zayn
- Taaa Londyn zmienia ludzi .
- Widzisz ? Jednak ten wyjazd zrobił ci na dobre - zaśmiał się
Pogadałam jeszcze chwile i poszłam do siebie do pokoju . Przejrzałam FB ale nic ciekawego nie było .
**Puk Puk **
Zapukał ktoś do pokoju .
- Proszę
- Hej możemy porozmawiać ? - spytał Loczek
- Tak pewnie . Siadaj - wskazałam miejsce obok siebie
- Bo jest taka sprawa ...... - przerwał - Ty , to znaczy ja .... - nie dokończył
- Mów Harry .... Nie wstydź się - powiedziałam spokojnie
- Podobasz mi się - i powiedział . Usłyszałam słowa których się najbardziej bałam .... Zapadła Cisza...
- Ja Cię kocham Alex ... Chciałbym być z tobą - przerwał milczenie
- Harry ... Wiesz daj trochę czasu - nie dokończyłam - Chciała bym Cię lepiej poznać może wtedy
 chcesz mnie naprawdę poznać? Popatrz na mnie,kiedy jestem sam. Spójrz jak cierpienie rani mi twarz. Spróbuj dostrzec jak wąskimi strużkami łzy przemierzają policzek. Postaraj sie usłyszeć tę ciszę pełną krzyku, bólu i bezsilności. Popatrz wtedy na mnie, a zobaczysz kogoś, komu naprawdę pęka serce. Kogoś, kto nie potrafi sobie już z niczym poradzić. Zobaczysz osobę, która przegrała życie. .  - Powiedział słowa które mnie zdziwiły .... Bardzo zdziwiły 
- Harry - zwróciłam się do niego 
- Tak ?
- Ja naprawdę teraz nie mogę . Przeżyłam coś okropnego i .... - przerwał mi
- Wiesz co ? Zapomnij . - i wyszedł z pokoju 
*******Perspektywa Harrego *******
Powiedziałem jej wszystko . WSZYSTKO . A ona nic ... KURWA CZEMU MUSZĘ MIEĆ TAKIEGO PECHA DO DZIEWCZYN ? CZEMU ? Alex mi się naprawdę podoba . Jest świetna . 
Dlaczego wybrałem ją ? Nie mam pojęcia ... Jak to się mówi '' Serce nie sługa '' . Leci na mnie tysiące dziewczyn . Mogę mieć każdą , a wybrałem Alex.... Tą najbardziej niedostępną .

__________________
OTO 12 
PRZEPRASZAM ŻE TAK DŁUGO NIE BYŁO ROZDZIAŁU.... TO POWODOWAŁO BRAK WENY i MAŁO CZASU No ale jest . Nie zbyt udany jak dla mnie Ale mam nadzieje że wam się spodoba 
DAWAJCIE SWOJE OPINIE W KOMENTARZACH 

1 komentarz: