Czy podoba Ci się blog

poniedziałek, 9 czerwca 2014

Rozdział 3 No całuj ją głupolu

Rozdział 3 No całuj ją głupolu

Rozdział 3
Siedzieliśmy wszyscy w salonie to znaczy Ja , Louis ,Niall,Harry ,Zayn,Perrie i Liam .
Nudziło nam się strasznie . Harry zaproponował grę w butelkę , wszyscy się zgodzili na początku Liam protestował ale po dłuższej namowie zgodził się . Pierwszy kręcił Lou i wypadło na Harrego
- To co wybierasz Loczkowaty
- pytanie - powiedział
- Hmm ok więc która dziewczyna jakie znasz ma u ciebie największe szanse ?
- Lena - odpowiedział
- Lena ? Jaka Lena ? - dopytywał się Louis
- Koleżanka , tyle informacji raczej ci starczy - zakręcił butelką . Graliśmy jeszcze jakiś czas chłopaki zadawali różne dziwaczne i śmieszne pytania oraz zadania .
Zakręciła Perrie  wypadło na Nialla
- To co głodomór sobie życzy - spytała blondynka
- Wyzwanie - powiedział zadowolony .
- To pocałuj Alex
Wszyscy spoglądali na mnie i na  Irlandczyka . Blondas zbliżył się do mnie i niepewnie musnął moje usta . Pocałunek stawał               

się namiętniejszy . Po chwili oderwaliśmy się od siebie . Harry z dziwną miną spoglądał na mnie i Nialla

- Noooo gorąco było - zażartował Louis po czym dostał poduszką w głowę ode mnie i Irlandczyka .
Niall zakręcił wypadło na Liama a potem Liam zakręcił i niestety wypadło na mnie .
- I... - nie dokończył bo Mu przerwałam
- WYZWANIE - powiedziałam energicznie
- Ok , więc zaśpiewaj piosenkę którą masz jako pierwszą w swojej liście na telefonie . - Wyciągnęłam telefon
z kieszeni i zaczęłam śpiewać . Piosenka którą wykonywałam była Miley Cyrus Every Rose Has It's Thorn .


- Ładnie śpiewasz - powiedziała Perrie 

- Ładnie ? Ładnie to mało powiedziane , ona śpiewa fenomenalnie . - skakał po całym pokoju krzycząc że mam talen Zayn z Louisem 

- E tam ja wcale nie mam talentu - p owiedziałam

- Nie masz talentu ? Nie masz talentu ? Powiedz mi jeszcze raz że nie masz talentu a normalnie patelnią dostane - pogroził mi Harry

- No nie mam - powiedziałam . I jak pogroził Hazza tak się stało poszedł do kuchni i wrócił z patelnią , zaczął mnie gonić a ja przednim uciekałam po całym domu .

3 komentarze:

  1. Kocham cie i twego bloga jest zarąbisty i ty jesteś zarąbista !!!!!!!!!!!!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło że tak sądzisz ;) Dziękuje za motywujący komentarz

      Usuń