Czy podoba Ci się blog

poniedziałek, 9 czerwca 2014

Rozdział 2

Rozdział 2
Po tym jak Zayn wyszedł z pokoju dokończyłam się rozpakowywać . Długo mi to nie zajęło . 
Zeszłam na dół siedzieli tam wszyscy to znaczy Zayn , Perrie , Harry , Niall , Louis ,Eleonor i Liam .
Stanęłam koło Zayna 
- Możemy pogadać ? - zapytałam . Mój brat wstał i ruszył w moją stronę .
- Chodź na górę - rozkazałam , on ruszył za mną mówiąc coś pod nosem .
Weszliśmy do mojego pokoju . 
- O czym chcesz porozmawiać - zwrócił się do mnie
- No ja .... - przerwałam - Chcę cię przeprosić 
- Ty mnie ? Serio? - zapytał z kpiną w ustach 
- Tak ja ciebie , to takie dziwne ?
- No wiesz p tym co wygadywałaś w salonie jak weszłaś i to co wygadałaś Liamowi to wiesz dziwie się . A to nie mnie powinnaś przeprosić tylko Jego . - powiedział poważniej 
- Tak wiem , ale - nie dokończyłam bo Malik mi przerwał 
- Nie ma żadnego Ale , nie przepraszaj mnie tylko jego 
- Dobra , dobra potem go przeproszę - mówiąc to usiadłam na łóżku
- Teraz - rozkazał Zayn 
- Bo ? 
- Bo tak . Jezu Alex musisz być taka uparta ? Co ? Nie możesz być milsza chodź trochę ?
- Mogę ale nie chce . Nie mam zaufania do ludzi . 
- I przez to że nie masz zaufania jesteś nie sympatyczna ? -zapytał siadając koło mnie 
- Tak - powiedziałam i wstałam z łóżka . Poszłam na dół do kuchni ale nic nie wzięłam bo zobaczyłam
obściskującego się Lou z El . 
- Czemu nic nie wzięłaś  ? - zapytał się mnie Harry 
- Jakoś mi się odechciało 
- Czemu ? - znów zapytał 
- Po widokach - odpowiedziałam siadając na fotelu 
- Jakich ? - dopytywał 
- Ta laska z tym jak mu tam Louis czy coś 
- To się przyzwyczai bo to dość częsty widok - żartobliwie uprzedził mnie Niall , wtedy kochasie weszli do salonu a wszyscy zaczęli się śmiać 
- CO ? -zapytali równocześnie a my się dalej śmiali 
- A tak zmieniając temat - zaczęłam i popatrzałam na Zayna , on się tylko uśmiechną - To przepraszam cię Liam - dokończyłam
- Za co ? - zapytał mnie 
- Za tą akcje dziś jak przyszłam . Przepraszam nie musiałam tak na ciebie naskakiwać , a raczej was wszystkich przepraszam 
- Nie ma za co -powiedzieli równo . Reszta dnia minęła całkiem przyjemnie 
_______________________________________
MAMY DRUGI ROZDZIAŁ :)
JAK WAM SIĘ PODOBA ?

4 komentarze: