Czy podoba Ci się blog

środa, 18 czerwca 2014

Moja Wena

Miałam , można tak powiedzieć WENE  i napisałam coś co we mnie tkwiło już od pewnego czasu
Zapraszam do czytania

ZAGUBIONA

Spójż na mnie i powiec , powiec co czujesz. Wiem że nie jestem idealna . Mam wady jak każdy . Ty jesteś mym aniołem , w którego jestem wpatrzona . Myśle o tobie , ty o mnie nie . Wariuje , wariuje z smutku i z żalu . Myśle tylko o tobie ty jesteś moim bohaterem .  Słońce zachodzi wchodzi księżycz a ja wraz z nim wstaje prawdziwa ja i dzieje się wszysko , dzieje się to co noc . Wstaje się inna . W szkole uśmiechnięta dziewczyna , a tu , tutaj inna smutna , krucha i zagłubiona . Niedająca rady , walcząca ze światem który ,mnie  przerósł . Przerósł mnie  . Nie dawałam  rady , przestałam  walczyć . Skonczyłam z tym wszystkim tym złem które mnie  doprowadziło do tego . 

Oto to co napisałam :) 

2 komentarze:

  1. Kocham Cie dziewczyno masz zajebistą wyobraźnię !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej :) Dzięki Ci że tak mówisz XD jak jeszcze coś podobnego do głowy mi przyjdzie to może wstawię na bloga :)

      Usuń