Czy podoba Ci się blog

poniedziałek, 16 czerwca 2014

Rozdział 5

Siedziałam w swoim pokoju , nikogo nie było w domu oprócz mnie i Nialla reszta gdzieś się zmyła .
Leżałam na łóżku wsłuchując się w słowa piosenek dochodzące z mojej komórki . Po pewnym czasie zapukał ktoś do drzwi . Wypuściłam z siebie ciche ledwo słyszące ''proszę'' i osoba pukająca po chwili była już koło mnie na łóżku .
- Co tak sama siedzisz ? - spytał Niall
- A nic nie mam co robić to siedzę - mruknęłam
- To może pójdziemy do kina ? Wiesz mi też się nudzi i nie mam co robić . To jak ? - zaproponował blondyn . Zgodziłam się i po 10 minutach byłam już gotowa . Wyszliśmy z domu i wsiedliśmy do jego samochodu .
Gdy byliśmy w kinie kupiliśmy bilety , popcorn bez którego Horanek się nie obędzie no i dwie Coca Cole .
Usiedliśmy na samym końcu . Nudziły nas reklamy więc zaczęliśmy rzucać popcornem w ludzi . Zachowywaliśmy się jak dzieci.
Film się zaczął . Był to jakiś horror . Lubie straszne filmy i się ich nie boje ale ten był bardzo ale to bardzo straszy . W pewnym momencie tak się wystraszyłam że pisknęłam i wtuliłam się w Irlandczyka , ten się tylko uśmiechną i oglądał dalej film .
Gdy film się skończył wyszliśmy z kina i udaliśmy się to auta w którym przejechaliśmy .
- I jak po filmie ? - zaczął temat chłopak
- Dobrze , on był super
- Hmm to spoko mi też on się spodobał . Zgłodniałem , może udamy się do restauracji ? - zapytał
- W sumie to możemy , czemu nie
I ruszyliśmy w stronę lokalu . Zajęliśmy wolny stolik i zamówiliśmy dania . Po chwili już się nimi zajadaliśmy . Dzisiejszy dzień zaliczam do udanych . Z Niallem naprawdę mi się dobrze czas spędza . Jes miły , zabawny i troskliwi .  To wspaniały chłopak .
Zjedliśmy posiłki i udaliśmy się z powrotem do domu . Tam już czekał Zayn z Perrie , Louis z Eleonor , Harry i Liam z jakąś dziewczyną której nie znałam .
- Ooooo kogo ja widzę zakochańce wróciły - krzykną uradowany Lou
- Co ? Żadne zakochańce - wyparłam się
- Taa czy aby na pewno ? To gdzie to się było ? - dopytywał Tomlinson
- Yyy no w kinie - odpowiedział normalnie w świecie Niall
- Tak w kinie a potem ? - ciągnął dalej Lou
- Na kolacji - odpowiedział po raz kolejny Horan
- Uuuuu - wybuczał Hazza
- Siedź cicho Styles - warkłam i udałam się do mojego pokoju .
Cały czas myślałam o Niallu . Czy mogłam się w nim zakochać ? Niee to nie możliwe . A może jednak ?
Nie , nie daj sobie z nim spokój Alex . Daj spokój .
*Następnego Dnia *
Wstałam rano , wykonałam całą poranną toaletę i zeszłam na dół . O dziwo nikogo tam nie było . Zjadłam śniadanie i postanowiłam sobie pośpiewać . Dawno tego nie robiłam a bardzo to lubiłam . Udałam się do salonu wzięłam moją gitarę i zaczęłam grać .
Granie na gitarze i śpiewanie to rzeczy które kocham . Wtedy jestem innym człowiekiem , tego uczucia nie da się opisać to jest wspaniałe . (Śpiewałam to ) Skończyłam śpiew .
- Ślicznie - wykrzyczeli wszyscy . Wszyscy to znaczy Liam i ta dziewczyna której jeszcze nie poznałam , Zayn i Perrie , Lou i El , Hazza i Niall
- Ymm dzięki . Jak długo tu stoicie ? - zapytałam

- No od jakiś 2, 3 minut . - Wyliczał na palcach Harry
- Naprawdę ładnie śpiewasz . Masz wielki talent , znakomicie podkreślasz dźwięki . Gdzie się tego nauczyłaś ? - zapytał i pochwalił Liam
- Ja się tego nigdzie nie nauczyłam , od nikogo . Jestem samoukiem - odpowiedziałam odkładając gitarę na miejsce
 -Samoukiem ?! Naprawdę ? - nie dowierzał mój brat
-Tak samoukiem - odpowiedział
- To naprawdę masz talent - pochwalił Liam
Usiedliśmy wszyscy w salonie i zamówiliśmy pizzę . Gdy żarełko dojechało zajadaliśmy się nim z zachwytem no ale nie obyło się bez bitwy na jedzenie . W końcu poznałam dziewczynę Liama i jest naprawdę bardzo miła i sympatyczna

_______________________
KOLEJNY ROZDZIAŁ :)
PRZEPRASZAM ŻE TAK PÓŹNO DODANY


3 komentarze:

  1. Wow to opowiadanie jest super *.*
    Masz talent tylko szkoda, że troszkę krótkie...
    Ale co tam to tylko jeden minus ma mnóstwo plusów. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za opinię :)
      Postaram się pisać dłuższe rozdziały XD ale na ten mi jakoś weny XD zabrakło :)

      Usuń
  2. Hahahaha wciągające...zgłodniałam -,- hahahaha - Niku$

    OdpowiedzUsuń