Czy podoba Ci się blog

czwartek, 26 czerwca 2014

Rozdział 13

Rozdział 13
***Perspektywa Alex ***
Po tym jak Harry wyszedł z mojego pokoju , zastanawiałam się długo nad tym co się stało . 
Miałam puszczoną głośnio muzykę i nic nie słyszałam . Do mojego pokoju wszedł Liam . Czemu nie zapukał ? A może pukał a ja nie słyszałam ?
- Musimy pogadać - powiedział dość poważnie 
- A o czym ? - spytałam siadając (przedtem leżałam na łóżku )
- O tobie ? 
- O mnie ? 
- Tak . Co mówiłaś Harremu ?
- Co ?
- No jak z tobą wcześniej rozmawiał - wyjaśnił . 
- A... No że nie mogę z nim być . To znaczy chciałam mu to wyjaśnić ale on mi na to nie pozwolił 
- Rozumiem . On tak ma . 
- Zauważyłam - ciągnęłam dialog 
- Czemu nie możesz z nim być ? -spytał .. Tego się bałam . Że spyta 
- To przeszłość ... Nie ważna przeszłość - próbowałam powstrzymać się od płaczu . Chłopak walną mnie w głowę . 
- Auu ..Coś Ty ? A to za co ? - spytałam łapiąc się za tył głowy
- Nie ma znaczenia .. To już przeszłość - powiedział
- Ale boli nadal.......
- O tak przeszłość często boli . Można od niej uciekać , lub wyciągnąć z niej wnioski ... - tłumaczył , po czym wyszedł . Zastanawiały mnie słowa Liama . Zdałam sobie sprawę że przez to ''uderzenie'' w głowę coś mi chciał wyjaśnić . I już chyba wiem co .
***Następnego Dnia ***
Promienie słoneczne przebijały się przez rolety . Wstałam , ubrałam się i umyłam , włosy zostawiłam rozpuszczone . Po krętych schodach zeszłam na dół i wparowałam jak torpeda do kuchni . Wzięłam jabłko i wyszłam z domu .  Postanowiłam że zacznę biegać . Kiedyś biegałam ale potem przestałam dlatego chciałam ''naprawić'' moją kondycję . 
Biegłam po ulicach Londynu z słuchawkami w uszach . Dostałam wiadomość . Numer Nieznany 
Uśmiechnij się , puki możesz jutro może być jeszcze gorzej 
                                                            Twoje najgorsze wyobrażenie ...........
Zdziwił mnie ten sms'es . Ciekawe kto to i skąd ma mój numer telefonu . 
Postanowiłam że na razie nie będę o tym myśleć . Biegałam jeszcze przez jakiś czas a trafiłam nad rzeczkę z mostem i piękną polane . Nigdy chyba nie widziałam tak pięknego miejsca . Weszłam na most i nachyliłam się nad nim . 
- Pięknie tu . Prawda ? - odezwał się głos za mną . Odwróciłam się i ujrzałam szczęśliwą twarz Nialla
- Tak ślicznie . A co ty tu robisz ?
- Zawsze tu przychodzę kiedy mam doła - powiedział . Uśmiech momentalnie znikł Mu z twarzy 
- A co się stało ? -spytałam
- Ona nie widzi tego 
- Czego ? - po raz kolejny spytałam 
- Tego że się w niej kocham 
- Nie wiem kim ona jest ale ma szczęście że taki ktoś jak Ty się w niej zakochał - odpowiedziałam .
- Dziękuje - powiedział Blondas  
- Za co ? 
- Za to że jesteś . I że mogę Ci się wyżalać 
- Nie ma za co . Na mnie zawsze możesz liczyć 
Pogadaliśmy jeszcze trochę . Niall zrobił się głody więc postanowiliśmy wracać . 
Weszliśmy do salonu . O dziwo siedział tam tylko Harry który od razu zmył jak nas zobaczył i Perrie z Zaynem 
- Gdzieście byli - odezwał się Malik
- Też się ciesze że Cię widzę - powiedział i udałam się do kuchni . Siedział tam przybity Lokers . 
- Co jest ? - spytałam On wstał zbliżył się do mnie i pocałował . Nie był to zwykły pocałunek . Był pełen uczuć Hazzy .... Stawał się on coraz bardziej głęboki i namiętny z jego strony jak i z mojej . Nie wiem czemu ale odwzajemniłam go . Czemu ?
- Przepraszam - wyszeptał i wyszedł z pomieszczenia 
Stałam jak wryta . 
- Co ci ? - spytał Louis nalewając soku do szklanki - Hallo . Jest tam ktoś ? Alex ? Słyszysz 
- Yyyy... Co ? - wyrwałam się z transu 
- Wszystko w porządku ?
- Tak ... Jest ok
_______________________
NO TO MAMY 13
PRZEPRASZAM ŻE TAKI KRÓTKI 
ALE PRZYNAJMNIEJ SĄ 2 JEDNEGO DNIA ;)

4 komentarze:

  1. Oj oj Alex będzie z Hazzą ????? Proszę niech będą razem !!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. zaczęłam czytać bloga od niedawna i jest BOSKI!!!!!!!!
    Wciąga i w ogóle jest świetny.:)
    Czekam na kolejny rozdział.
    I liczę na to że Alex jednak będzie z Harrym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło że zaczęłaś czytać mojego bloga :D
      Fajnie że blog Ci się spodobał :D
      .......... I jesteś kolejną osobą która chce aby Alex była z Harrym :) :)

      Usuń