Czy podoba Ci się blog

wtorek, 8 lipca 2014

Rozdział 19

Rozdział 19 ♥ + tak szybko to mija pamiętam jak jeszcze 1 pisałam <333
CZYTASZ = KOMENTUJESZ = MOTYWUJESZ  ♥

Siedziałam w pokoju smutna i przygnębiona . Ktoś zapukał do drzwi , wydukałam tylko cicho ''proszę'' a osoba już była przy mnie . Był to Louis
- Ej Alex - zaczął - Co się z tobą dzieje ? Wszyscy się o ciebie martwimy
- Lou , chciała bym Ci powiedzieć ale nie wiem jak . Mam wielki mętlik w głowie i nie rozumiem życia . To wszystko przez przeszłość jaka mnie kiedyś spotkała - zaczęłam płakać - A wiesz co jest najgorsze ? To że próbuję zapomnieć ... Ale się nie da - chłopak patrzał się na mnie z ... Powagą ? Podziwem ? Nie wiem jak określić jego minę...
- Al - przezwisko ??? - Naprawdę masz w sobie wielką mądrość , wiesz więcej o życiu nisz normalny człowiek . Inni na twoim miejscu by się pocięli , powiesili , pewnie wiesz o co mi chodzi - kurde , co ja mam Mu odpowiedzieć ? Przecież sama się kiedyś cięłam ...
Podwinęłam rękaw bluzy . Pojawiły się wielkie rany ... Jego oczy wyglądały jak pięciozłotówki ... Zapadła cisza .
- Od kiedy ? -spytał
- Co ?
- Od kiedy się tniesz ?
- To było dawno , jeszcze w gimnazjum - spuściłam głowę
- Czemu to robiłaś ?
- Bo wolałam zadawać ból sobie niż innym - wytłumaczyłam
- Czyli ??
- Wiedziałam że nie zrozumiesz . Lou tego nie da się tak wytłumaczyć , to jest w człowieku i .. Nie wiem jak to Ci powiedzieć
- Okej już Cię nie męczę
- Dziękuje
***Perspektywa Louisa **
Rany ta dziewczyna tyle wie , te jej odpowiedzi . Genialna , przy niej da się tak naprawdę dowiedzieć co to jest Życie bo niektórzy Żyją ale nie ma w nich Życia ...
**Perspektywa Nialla **
KURWA , KURWA , KURWA czemu to zrobiłem ? Albo raczej czemu Ona to zrobiła ?
Nigdy sobie tego nie wybaczę . NIGDY . Straciłem osobę na której mi zależało , bardzo zależało . Alex to na prawdę świetna dziewczyna . Spotykałem na swojej drodze mnóstwo osób które mówiły że mnie "kochają" ale nigdy nie wiedziałem czy one naprawdę darzą mnie uczuciem czy tylko mówią tak bo jestem sławny ....
**Perspektywa Alex**
Rany , dlaczego akurat ja ?
Bardzo kocham Nialla ale ... właśnie zawsze musi być jakieś "ALE".... On kocha inną ..Więc po co mu taka brzydka , głupia , niedojrzała dziewczyna ?! On może mieć każdą a ja naiwna myślałam że coś z tego będzie ......Mam ochotę pierdolnąć tym wszystkim i wyjść ..Nie wracać ..Po co ja tu przyjeżdżałam ??
***Perspektywa Nialla ***
Leżałem na łóżku , do mojego pokoju wszedł Zayn
- Jak się masz ? - spytał
- Tak jakbym nie miał siły żyć , nie miał dla kogo żyć ........
- A Alex ? - kurwa Zayn czy ty musiałeś ten temat poruszać ....
- Straciłem ją . Rozumiesz ? Straciłem i nie odzyskam . Zraniłem ją już po raz drugi .... Ona mnie nie pokocha......
_________
No to mamy rozdział 19
JAKOŚ NIE JESTEM Z NIEGO ZADOWOLONA ....

6 komentarzy:

  1. Świetny,ale krótki.I nie męcz juz tak Niall'a :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem , wiem że krótki ale na telefonie się źle pisze :(
      I dobrze z tym Niallem postaram się coś zrobić ale nic nie obiecuje

      Usuń
  2. Dziewczyno doprowadziłaś mnie do łez !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe serio ??
      Zapraszam na kolejny dziś wieczorem

      Usuń
  3. Świetny i smutny :C Kiedy kolejny ? :**

    OdpowiedzUsuń