Czy podoba Ci się blog

środa, 30 lipca 2014

Rozdział 22

JEŚLI INTERESUJE CIĘ MÓJ BLOG PRZECZYTAJ POD ROZDZIAŁEM 
**ALEX**
Siedzę w pokoju . Przeglądam jakieś bezsensowne czasopisma - sama nie wiem po co je czytam - W kieszeni poczułam wibrowanie . Okazało się że dostałam wiadomość . -
Chcę do ciebie , nic więcej , chcę usiąść i słuchać - być blisko .
Chcę do ciebie , nic więcej , to dużo i mało i wszystko . 
                                                             HARRY STYLES 
O co chodziło Harremu ??? Czy ..Niee to nie możliwe... A może jednak ? Muszę z nim porozmawiać .
Zeszłam na dół była tam cała grupka .
- Cześć - przywitałam cicho a jednak tak aby mogli Oni usłyszeć .
- Hej siadaj - przywitał Niall . Usiadłam obok niego na sofie a On objął mnie ramieniem . - Tęskniłem - wyszeptał
- Ale przecież byłam tylko na górze - również cicho odpowiedziałam
- Ale nie było Cię przymnie -powiedział i dał mi całusa w policzek
Siedzieliśmy wszyscy i oglądaliśmy telewizję , leciała powtórka X-FACTOR .
Louis co chwilę komentował występy uczestników , Zayn się z nim nie zgadzał i cały czas gdy Lou kogoś ocenił mój braciszek Go poprawiał . Ja z nudzona całą tą scenką przeglądałam twittera na telefonie . Zobaczyłam post Loczka .
Dlaczego Ona nie widzi że mi na Niej zależy ... ♥
Fanki od razu wypisywały pod postem o kogo chodzi .
Spojrzałam w stronę Zielonookiego . On się tylko uśmiechną i wstał .
Wyrwałam się z uścisku mojego chłopaka , nie był On z tego zbytnio zadowolony , i udałam się za Harrym .
Poszedł On do kuchni .
- Musimy porozmawiać - zwróciłam się do Niego
- O czym ? - spojrzał się dziwnie
- Nie udawaj że nie wiesz , o tej wiadomości co od Ciebie dostałam .
- A o tym . Nie mamy o czym rozmawiać...- nie dokończył przerwałam Mu
- Właśnie że mamy . Powiedz w prost o co Tobie chodzi .
- Mam powiedzieć w prost tak ?
- Yhym...- pokiwałam głową
- To proszę mówię w prost . Kocham Cię a ty tego nie widzisz , myślę o tobie dniami i nocami , nie ma sekundy żebyś nie była w moich myślach . Jesteś dla mnie całym światem ale ty jesteś z Niallem - słowa Harrego mnie zdziwiły - a jednak też potwierdziły moje myśli ... - Całe życie przed tobą ...-dodał lecz nie dokończył ja znów przerwałam
- Brzmi to przerażająco - wyszeptałam
- Będę na ciebie czekał - oznajmił i wyszedł z kuchni
_____________
Hejoo :)
Przepraszam że rozdział taki krótki ale jak już kiedyś wspominałam nie mam zbytnio czasu na dodawanie dłuższych postów ...
PYTANIA DO WAS
1. KTO JEST WASZĄ ULUBIONĄ POSTACIĄ W OPOWIADANIU - I DLACZEGO ?
2. KOMU KIBICUJECIE NIALLOWI I ALEX CZY HARREMU I ALEX ? - DLACZEGO ?
3. JEŚLI LUBICIE MOJE OPOWIADANIE TO DLACZEGO ? CO WAM SIĘ W NIM PODOBA ?
4. JAK NATRAFILIŚCIE NA MOJEGO BLOGA ?

5 komentarzy:

  1. 1.Niall, bo to mój ulubieniec z 1D xD :D
    2.Niallowi i Alex, bo bardziej do siebie pasują i wydaje mi się, że Niall bardziej ją rozumie i jest bardziej czuły.
    3.Bardzo lubię. Jest ciekawe i naprawdę wciąga. Codziennie sprawdzam czy pojawiło się coś nowego. Mimo błędów ortograficznych (sorki, ale troszkę ich jest) jest świetne
    4.Na jednej stronie na fb

    Ps.: Nie przestawaj pisać bloga ! :D Mam nadzieję, że mimo Harrego Alex i Niall przetrwają ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za opinię i wiem że błędy się pojawiają postaram się to zmienić :)

      Usuń
  2. 1.Alex,Nialler i Hazza,ponieważ są głownymi bohaterami i uwielbiam to,że obaj kochają Alex itp....
    2.Niallowi i Alex.Bo uważam ,że do sb bardziej pasują.
    3.Uwielbiam je.Wciąga i jedynie czytam tw blogi :3,inne się z nimi nie równają.
    4.Kiedyś na fb udostępniłaś post o nim :3.
    PS:Ja licze na coś "ten teges" na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. *z nim.I to "ten teges" Nie ,że tak dosłownie xD i oczywiście o bohaterów mi chodzi :D

      Usuń